vrijdag 23 oktober 2015

HNTM: De finale (update 2)




Over een week is de finale van HNTM seizoen 10! Spannend! De vier finalisten zijn: Loïza, Celine, Rachel en Lisa. Vorig jaar had ik al besproken wat de sterke en zwakke punten waren van de toenmalige deelneemsters (Wil je dat artikel lezen? Klik hier). Dit ga ik dit jaar ook doen. Lees dus vooral verder:

Loïza

Een foto die is geplaatst door Loiza Lamers (@loizalamers) op
Loïza is misschien wel de meest besproken deelnemer van HNTM en dat is begrijpelijk. Dit komt o.a. doordat ze als jongen is geboren. Toen ze dit tijdens een aflevering van HNTM vertelde aan Fred viel mijn mond open. Dat had ik namelijk helemaal niet verwacht! Ik vind het overigens ontzettend knap van haar dat ze dit heeft durven te vertellen op tv. Loïza is verder (naar mijn mening) een echte kanshebber op de titel. Ik vind dat ze echt een modellen gezicht heeft. Verder is ze heel lang, heeft ze een goede bouw en ze levert goed werk af. Owja, en niet te vergeten natuurlijk: Ze heeft een geweldig karakter! Niet alleen is ze heel vrolijk, maar ze is ook behulpzaam en aardig. Ik vond het heel mooi dat ze Sterre erop wees dat ze haar portfolio niet moest vergeten. Ik vind overigens dat Loïza geen zwakke punten heeft. Ik was dan ook verbaasd dat ze als laatste naar de finale ging. Wel hoop ik dat mensen tijdens de finale haar niet alleen zien als 'dat meisje dat als jongen was geboren', maar echt als 'model'. Ik denk verder dat Loïza het sowieso ver gaat schoppen, zelfs als ze niet wint!

Celine
(links op de foto)

Een foto die is geplaatst door Jackie Loiza & Laurie (@jackieloizalaurie.x) op
Celine is eerlijk en direct. Héél eerlijk en direct. Soms zelfs een beetje gemeen. Zo waren Sterre en Amy helemaal niet blij met haar benaderingsmethoden. Ja, ik vond het allemaal ook wel heftig en vaak vroeg ik me af of ze niet wat milder kon zijn tegenover Sterre en Amy. Toch is het wel heel stoer als je zo eerlijk durft te zijn. Celine zei dat je zo moet zijn in de modellenwereld. Nu ben ik geen model, maar ik lees regelmatig het een en ander over de modellenwereld en het kan er inderdaad hard aan toe gaan. Er is namelijk flink wat concurrentie. Ze heeft dus misschien wel een punt. Verder is Celine mooi en lang. Vrijwel al haar foto's waren heel erg goed en de juryleden waren er heel lovend over! Ook zij is dus echt een kanshebber.

Rachel


Een foto die is geplaatst door Rachel Natalie Swaab (@rachel.swaab) op

Rachel is leuk, lief en vrolijk. Ze heeft meer ervaring dan de andere meiden en heeft goed werk afgeleverd. Hierdoor maakt ook zij echt kans op de titel. In de aflevering van afgelopen maandag werd er gezegd dat Rachel onzeker zou zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet zo zie bij haar. Ze wilt gewoon graag goed werk afleveren en ze zal hierdoor af en toe een beetje aan zichzelf twijfelen. Ik denk dat ze zichzelf wel zal herpakken tijdens de finale en dat ze een topshow neer gaat zetten.

Rachel lijkt echt super veel op haar moeder btw, kijk even naar de onderstaande foto:


Een foto die is geplaatst door Rachel Natalie Swaab (@rachel.swaab) op

Lisa


Lisa is denk ik wel de rustigste finalist. Alleen is hier op de catwalk niets van te merken!! Zij rockt de catwalk gewoon! Verder is ze stoer en fotogeniek. Celine zei dat Lisa minder kans zou maken op de titel, omdat ze wat voller was dan de andere meiden, maar ik ben daar niet mee eens. Volgens mij paste ze gewoon in de kleding die werd gebruikt tijdens de shoots... Verder heeft ze een heel sterk en mooi gezicht. Verschillende opdrachtgevers hebben aangegeven Lisa wel als model te willen gebruiken voor hun campagne. Er is dus interesse voor haar als model. Ik zou dan ook zeggen: ze is misschien wel de jongste van de vier, maar ook een echte kanshebber!

Wie denk jij dat gaat winnen maandag avond? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten